Conform O.G. 34/2014, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit), in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Pentru produsele achizitionate de la motofun.ro iti oferim 30 de zile calendaristice pentru returnare. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Extreme Moto Spirit SRL. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat. Suma inapoiata nu include costurile initiale de transport.
Produse exceptate de la returnare :
– Lubrifianti, produse de intretinere si produsele ambalate in container tip aerosol (spray)
– Componente electronice ce nu pot fi verificate (Ex. : CDI, releu incarcare etc.)
Notificarea solicitarii de renuntare la contract/retur se face prin urmatorele metode :
– contactarea unui angajat Motofun
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Pentru a returna produsele, e suficient sa ne informati de intentia dvs, trimitand un email la contact@motofun.ro sau folosind formularul de contact, in termenul de 14 zile calendaristice mentionat anterior.
Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.